Thursday, March 26, 2009

Nafas



Tadi aku ade terbaca blog member aku..agaknya itu yang membuatkan aku rajin nak menulis malam ni...Pernah tak korang terfikir ape yang kita sedup beberapa saat sekali ni adalah nikmat yang kita rasa 24jam sehari...so.hargai la nafas yang diberi percuma ni..mane la tahu entah esok atau lusa atau kejap lagi kita tak berpeluang lagi untuk merasa nikmat itu.......sebelum hidung aku ni berhenti bekerja untuk aku merasa nikmat itu,aku nak mintak maaf banyak2,menyusun 10 jari memohon ampun sekiranya aku ada buat salah dengan korang semua,mane la tahu kot kot aku ade tersalah cakap ke,tersasul ker..aku ni pun manusia biasa gak,takleh lari dari kesilapan dan khilaf...aku sentiasa memaafkan korang...wlpn kadang-kadang kecil hati,tapi xpelah..dh jadi asam garam kehidupan macam tu..memberi dan menerima..so hargai la ape yg kamu ada,ape jua sekali pun wlpn ianya hanya sehelai kain buruk,mungkin ia lebih bernilai dari ape yg korang jangkakan..salam muhibbah.

No comments:

Post a Comment